Monday, June 1, 2020

نظام للعمل من البيت في غاية الروعة




نظام للعمل من البيت في غاية الروعة

In 2010 CTP came online and developed as a brand new way for affiliates to learn online Marketing and changed the game when it came to online education by focusing on fun and easy to digest video based training. CTP became a hub of activity for new and experienced marketeers!

It teaches you to focus on your self branding, promoting you and in taking the time to get things right from the very start so you build a reputation from day one as an honest and ethical marketer. And, most importantly after build your brand, is focus on building your list! There is guidance on the mindset you will need to succeed online, on setting realistic goals and of mastering the tools you will need to craft your online business.

There is also huge emphasis placed on becoming part of a vibrant online community and how you can become part of a community of like-minded individuals. With the CTP community on your side you have readily on tap a group of individuals who can help you out with your problems and, of course, you can contribute your skill set to help others who need assistance in those areas where you are strong.

The invention of CTP Teams brought team based learning to the mix. Now you could begin and grow your affiliate marketing business together as a team. This brought like minded individuals together like never before!

Learning in CTP was always fun! And they knew they had to build a training platform that rewarded users to continuing to grow. The introduction of CTP Badges helped do just that and in the process, develop a strong community of marketeers that were focused on growth! Well CTP's focus is on training, badges do play a key role in its training. Part of the training within CTP is to make you an expert at using online advertising sites like Traffic Exchanges and Safelists. While you are learning how to do this you can collect badges along the way and there are many different varieties and types of badges which you can collect. The badges are a fun and rewarding element of the training and many have found that collecting them is addictive and entertaining. The more you learn the more badges you earn!

To date, CTP as paid over $200,000 in real commissions to members from across the globe. So while members are getting a great affiliate marketing education, they are also rewarded for sharing CTP to others.

Over 200,000 members have joined CTP with dozens more joining everyday! From almost every nation on earth, members are learning the power of affiliate marketing and what it can do for their online business and life!

2019 marks a special year for CTP. Under new ownership and new management, they plan to take this storied platform to a whole new level!

There is a basic free version of CTP and a more extensive paid version with many hours of additional training and videos to help you build your online business.

مأخوذ من موقع  https://ctpblueprint.com/?rid=31

في عام 2010 ، دخلت CTP عبر الإنترنت وتم تطويرها كطريقة جديدة تمامًا للشركات التابعة لتعلم التسويق عبر الإنترنت وغيرت اللعبة عندما يتعلق الأمر بالتعليم عبر الإنترنت من خلال التركيز على التدريب الممتع والسهل على الفيديو.

 أصبحت CTP مركزًا لنشاط المسوقين الجدد وذوي الخبرة! يعلمك التركيز على العلامة التجارية الخاصة بك ، والترويج لك ، وأخذ الوقت الكافي للحصول على الأشياء بشكل صحيح من البداية حتى تبني سمعة من اليوم الأول كمسوق صادق وأخلاقي.

 والأهم من ذلك بعد بناء علامتك التجارية هو التركيز على بناء قائمتك!

هناك توجيهات بشأن العقلية التي ستحتاجها للنجاح عبر الإنترنت ، بشأن تحديد أهداف واقعية وإتقان الأدوات التي ستحتاجها لصياغة عملك عبر الإنترنت.

 هناك أيضًا تركيز كبير على أن تصبح جزءًا من مجتمع نابض بالحياة على الإنترنت وكيف يمكنك أن تصبح جزءًا من مجتمع من الأفراد ذوي التفكير المماثل.

 مع وجود مجتمع برنامج التحويلات النقدية إلى جانبك ، يمكنك بسهولة النقر على مجموعة من الأفراد الذين يمكنهم مساعدتك في حل مشكلاتك ، وبطبيعة الحال ، يمكنك المساهمة بمجموعة مهاراتك لمساعدة الآخرين الذين يحتاجون إلى المساعدة في تلك المناطق التي تكون فيها قويًا. جلب اختراع فرق CTP التعلم القائم على الفريق إلى المزيج.

 الآن يمكنك أن تبدأ وتنمو عملك التسويقي التابع معًا كفريق. هذا جمع أفراد مثل التفكير معا كما لم يحدث من قبل! كان التعلم في برنامج التحويلات النقدية دائمًا ممتعًا! وكانوا يعلمون أن عليهم بناء منصة تدريب تكافئ المستخدمين على الاستمرار في النمو.

 ساعد إدخال شارات(Badges) برنامج التحويلات النقدية على تحقيق ذلك ، وخلال هذه العملية ، طوّر مجتمعًا قويًا من المسوقين الذين ركزوا على النمو! حسنًا ، ينصب تركيز CTP على التدريب ، وتلعب الشارات دورًا رئيسيًا في تدريبها.

 جزء من التدريب داخل برنامج التحويلات النقدية هو جعلك خبيرًا في استخدام مواقع الإعلان عبر الإنترنت مثل التبادل المروري وقوائم الأمان. بينما تتعلم كيفية القيام بذلك ، يمكنك جمع شارات على طول الطريق وهناك العديد من أنواع وأنواع مختلفة من الشارات التي يمكنك جمعها.

 تعد الشارات عنصرًا ممتعًا ومكافئًا في التدريب وقد وجد الكثيرون أن جمعها إدماني وترفيهي. كلما تعلمت أكثر كلما حصلت على شارات! حتى الآن ، دفعت برامج التحويلات النقدية (CTP) أكثر من 200000 دولار في العمولات الحقيقية للأعضاء من جميع أنحاء العالم. لذلك بينما يحصل الأعضاء على تعليم تسويق تسويق تابع جيد ، فإنهم يكافؤون أيضًا على مشاركة برنامج التحويلات النقدية مع الآخرين. انضم أكثر من 200000 عضو إلى برنامج التحويلات النقدية مع انضمام عشرات آخرين كل يوم! من كل دولة تقريبًا على وجه الأرض ، يتعلم الأعضاء قوة التسويق بالعمولة وما يمكن أن يفعله لأعمالهم وحياتهم عبر الإنترنت! يمثل عام 2019 عامًا خاصًا لبرنامج التحويلات النقدية. في ظل الملكية الجديدة والإدارة الجديدة ، يخططون لنقل هذه المنصة إلى مستوى جديد تمامًا! هناك نسخة مجانية (free)أساسية من CTP ونسخة مدفوعة (upgrade)أكثر شمولاً مع ساعات عديدة من التدريب الإضافي ومقاطع الفيديو لمساعدتك على بناء عملك عبر الإنترنت.

أتمنى أن تشاركوني تعليقاتكم و فيما يخص الموقع من أراد مني مساعدة فسأقدمها له في حدود ما يسمح به وقتي.


No comments:

Post a Comment

essai hicham